Volajte zadarmo 0800 801 100, Po-pia 8:00-16:00

0

Obľúbené produkty:

0
Košík

0

0,00

Nakúpte ešte za {0} a získate {1} ZADARMO!
Menu

Časté otázky

 Tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky. Pokiaľ nenájdete vhodnú odpoveď na Vašu otázku, neváhajte kontaktovať zákaznícke oddelenie.



Ako objednať tovar na e-shope?

Z našej širokej ponuky kartónov a obalového materiálu si vyberte potrebný tovar. Na detaile tovaru do pripravenej kolónky vpíšte požadované množstvo a cez tlačítko "Do košíka" vložíte tovar do košíka. Následne máte možnosť ďalej pokračovať v nákupe, alebo prejsť priamo do košíka na potvrdenie objednávky a k jej platbe.


V prvom kroku košíka je zobrazený Vami vybraný tovar, jeho počet, cena za jednotlivé položky a celková cena košíka (cena je uvedená ak bez DPH, tak s DPH). V tomto kroku košíku môžete tiež uplatniť zľavový kupón. V prípade jeho uplatnenia sa zľava odpočíta. Môžete tu zároveň vidieť sumu, ktorú ste ušetrili vďaka cenovým akciám, množstvovým zľavám, zaradením do Zľavového programu alebo uplatnením zľavového kupónu.


Cez tlačidlo "Doprava a platba" sa dostanete k výberu spôsobu dopravy a spôsobu platby. Na výber máte z niekoľkých možností, takže môžete vybrať pre Vás najvhodnejší variant.


Ďalším krokom košíka sú "Dodacie údaje", kde vyplníte údaje potrebné pre správne doručenie Vašej objednávky. Tu tiež dávate súhlas s obchodnými podmienkami predajcu.


Nasledujúcim posledným krokom nákupného košíka je "Súhrn", kde nájdete rekapituláciu objednávky - vybraný tovar, vybraný spôsob platby a dopravy, fakturačné a dodacie údaje a hodnotu objednávky. Stlačením tlačidla "ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU s povinnosťou platby" objednávku potvrdíte a odošlete na spracovanie.


Potvrdenie o správne odoslanej objednávke, vrátane kompletného zhrnutie objednávky, Vám bude zaslané na email uvedený v objednávke.



Možno nakúpiť od 1 ks?

Áno, väčšina položiek na e-shope môžete nakúpiť od 1 ks. Niektoré položky môžete objednať iba po určitom množstve, ktoré je závislé na množstve v balení. Položky označené príznakom "paletový odber" môžete objednať iba od určitého množstva.



Sú všetky ponúkané tovary skladom?


Väčšinu tovaru máme skladom. Tovar, kde na detaile produktu svieti "Skladom", máme fyzicky vo vlastnom alebo externom sklade. Tovar, u ktorého svieti dostupnosť "Nie je skladom" a zároveň je daný termín expedície, dokážeme vyrobiť do termínu uvedenej expedície. Tovar s uvedenou dostupnosťou "Na pripomienku/ žiadosť" v túto chvíľu nie je skladom, pretože čaká na dodanie od externých výrobcov a termín jeho naskladnení Vám oznámi na zákazníckom oddelení na telefóne 0800 801 100 alebo na emaile info@paketo.sk.


Pokiaľ Vami objednané množstvo tovaru nie je na sklade v dostatočnom množstve, budete o tejto skutočnosti okamžite informovaní.



Môžem objednať tovar bez registrácie?

Áno, na našom e-shope Paketo.sk môžete objednať aj bez registrácie.



Môžem objednávku vyzdvihnúť osobne?

Áno, osobné vyzdvihnutie objednávky je možné v expedičnom sklade na adrese:


Paketo group, s.r.o. - expedičný sklad

Bobrky 2158
755 01 Vsetín

Česká republika


Osobný odber v expedičnom sklade je možný až po odoslaní objednávky na e-shope. Počkajte na email s informáciou, že je tovar v sklade prichystaný na odber.



V prípade, že objednávate tovar označený príznakom "Zvýšené prepravné náklady" a súčasťou objednávky je tiež prirážka za nadrozmerné tovary, táto prirážka Vám bude v prípade osobného odberu po spracovaní objednávky odpočítaná.



Ako uplatniť zľavový kupón?

 Zľavový kupón uplatníte v 1. kroku košíka, kde pod súhrnom vloženého tovaru je kolónka pre vloženie zľavového kupónu. Pre uplatnenie kupónu musíte stlačiť tlačidlo "Odoslať".



Aké výhody mi prinesie registrácia na e-shope?

  • Vopred vyplnené dodacie údaje - pri opakovaných objednávkach už nemusíte vyplňovať dodacie údaje v košíku. Ušetrí vám to čas pri vyplňovanie objednávky.
  • Stav objednávky a história nákupov - pri prihlásení do svojho účtu na e-shope Paketo.sk máte v prehľade objednávok možnosť vidieť predošlé objednávky, a tiež v akom stave spracovania sa nachádza aktuálne odoslaná objednávka.
  • Možnosť opakovať objednávku - ak pravidelne objednávate stále rovnaký sortiment, môžete v prehľade objednávok vo svojom účte jednoducho cez tlačidlo "opakovať" zopakovať akúkoľvek minulú objednávku.
  • Úprava osobných i dodacích údajov - vo svojom účte môžete tiež jednoducho zmeniť osobné a dodacie údaje, bez toho aby ste museli volať na zákaznícke oddelenie.
  • Možnosť využitia Programu zľiav - vďaka registrácii a pravidelnému nakupovanie na e-shope Paketo.sk ste súčasťou Programu zľiav a môžete získať až 10% zľavu na každú objednávku. Viac o Programu zľiav nájdete tu.



Zabudol / a som heslo k svojmu účtu, ako ho môžem znova obnoviť?

Zabudnuté heslo jednoducho obnovíte v časti pre prihlásenie, kde pod riadkom "Heslo" nájdete odkaz "Zabudli ste heslo?". Po stlačení tohto odkazu vyplňte svoj email, ktorý máte v e-shope zaregistrovaný. Na tento email následne príde odkaz pre vygenerovanie nového hesla.



V akom stave posielate kartónové tovary?

Kartónové tovary zasielame v rozloženom stave. Takto je možné zaslať ďaleko viac tovarov v jednom balíku a tým šetríme Vaše náklady na dopravu. Zasielanie tovaru v rozloženom stave tiež minimalizuje poškodenie zásielky.


Kartónové tovary sa vo väčšine prípadov jednoducho skladajú. V prípade zložitejšie konštrukcie môžete využiť 3D návodov, ktoré nájdete tu.



 
Ako sa môžem zaradiť do Programu zľiav a aké sú jeho výhody?

Členom Programu zľiav sa stanete, ak sa zaregistrujete v e-shope Paketo.sk a budete pravidelne na tomto e-shope pod svojou registráciou nakupovať. Ak splníte požadované podmienky, môžete získať zľavu až do výšky 10 % na takmer všetok sortiment z e-shopu.


Viac o princípe a podmienkach Programu zľiav nájdete tu.



 
Môžem využiť množstvovej zľavy?

Áno, takmer u všetkého tovaru je možnosť nákupu za výhodnejšie ceny vďaka nákupu položiek vo väčšom množstve s množstvovou zľavou. Na detaile každého tovaru, si túto možnosť overíte v prehľadnej tabuľke. Takto môžete nakúpiť tovar so zľavou vo výške až 40 %.



 Ako postupovať keď zásielka dorazí poškodená a pri reklamácii?

Ak je už na prvý pohľad, pri odovzdávaní dopravcom, zásielka poškodená, máte právo zásielku neprevziať z dôvodu poškodenia zásielky. Ak zistíte až pri vybalení, že je zásielka poškodená, prosím nafoťte poškodenú zásielku a spoločne so špecifikáciou (číslo objednávky, druh poškodeného tovaru, počet poškodeného tovaru, a pod.) zašlite na email info@paketo.sk. Zákaznícke oddelenie Vás potom bude informovať o ďalšom postupe.



Kedy dostanem objednaný tovar?

Keď je tovar skladom, expedícia je v najbližšom možnom svozovom dni v týždni. Na Slovensko expedujeme objednávky 2-3x týždenne. V prípade, že sa jedná o veľkoobjemovú objednávku, ktorá sa dodáva na palete, môže sa expedícia pozdržať.


Ak je nedostatočná skladová zásoba objednaného tovaru, po dohovore so zákazníckym oddelením, je možnosť dodať aj nekompletnú objednávku. Chýbajúci tovar je potom dodaný ihneď po naskladnení.



Aké rozmery sú udávané v názve kartónových krabíc a obalov?

V názve kartónový krabíc a obalov sú vo väčšine prípadov uvádzané vnútorné rozmery krabíc. Údaje o vonkajších rozmeroch nájdete na detaile tovaru v časti "Rozmery".



Ako nájsť krabicu, ktorá by rozmerovo zodpovedala mojim požiadavkám?


Ak poznáte presné rozmery tovaru, ktoré potrebujete zabaliť, alebo hľadáte určité rozmery krabice, využijete tabuľky "Výber krabíc podľa rozmerov", ktorá je zobrazená na úvodnej stránke e-shopu (naľavo od reklamných bannerov). Rozmery zadávajte v milimetroch. Následne sa Vám vyfiltrujú možné varianty vhodných krabíc a obalov.


Vyhľadávacie tabuľku nájdete aj v jednotlivých kategóriách zameraných na krabice a obaly.



Je možná zákazková výroba alebo výroba na mieru s potlačou?

Áno, ak Vám nevyhovujú ponúkané rozmery krabíc na e-shope Paketo.sk, prípadne potrebujete krabici potlačiť, môžete využiť zákazkovej výroby.



Svoju požiadavku zašlite na email info@paketo.one. V emaile uveďte:

- počet kusov,

- vnútorné rozmery krabice v mm,

- typ krabice (môžete využiť označenie z katalógu FEFCO, prípadne ukážkový obrázok),

- v prípade potlače aj farebnosť, rozsah potlače, prípadne ukážku grafiky.



Pre inšpiráciu môžete využiť ukážky realizácií zákazkovej výroby na www.paketo.one.



Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte kontaktovať zákaznícke oddelenie prostredníctvom emailu info@paketo.sk alebo telefonicky na 0800 801 100.

Heureka Paketo.cz na Firmy.cz Ceska kavlita Platebni brana Asociace pro elektronickou komerci Shoptet partner

0800 801 100Volajte zadarmo, Po-pia 8:00-16:00

Dolní Jasenka 279
75501 Vsetín

Akcie a novinky e-mailomZľava 10 % na prvý nákup pri odbere noviniek.

Editácia, odhlásenie

Copyright © 2022 Paketo s.r.o. , Všechna práva vyhrazena.